www.railreklam.cz | www.skolamichael.cz |    

Railreklam – Škola Michael

Mediální společnost Railreklam využívá nekonvenčních a mladistvých nápadů studentů školy Michael v rámci nekomerční komunikace. Hlavním cílem kampaní je upozornění na atraktivnost mediálních ploch společnosti Railreklam. Vybrané práce studentů jsou poté prezentovány přímo na mediálních plochách společnosti.

Tato stránka je prezentací spolupráce společnosti Railreklam a studentů školy Michael.

27.08.2013

Projekt: "Cestovat vlakem je moderní"

Cílem tohoto projektu bylo umožnit studentům realizovat svůj talent a řemeslnou zručnost na skutečné reklamní zakázce. Předmětem byla propagace osobní dopravy po železnici.
„Cestovat vlakem je moderní.“

video

Vyberte si své kupé, volba je na Vás

print media

public relations

Studenti svou kampaní chtějí přesvědčit mladé lidi, že cestovat vlakem je moderní, cool, in… Kampaň musí oslovit, být moderní, chytrá.

Základním předpokladem úspěšné realizace ojedinělé akce byl velkorysý přístup jednatele společnosti Railreklam Mgr. Alexandra Křížka. Pedagogické vedení a odbornou supervizi zajistili Ing. Richard Stiebitz, kreativní ředitel agentury Wunderman, a Ing. Petr Vlasák z agentury Comtech.

Při realizaci se studenti zaměřili na pravidelné cestující, na mladé lidi, studenty i pracující, kteří dojíždějí do města a zpět, ve vlaku čtou, učí se, poslouchají hudbu, potkávají se, zažívají příběhy. To vše uvidí v rámečcích ve vozech vlaku, na variaposterech v podchodech nádraží, na billboardu, na internetovém videu.

Studenti se zaměřili na kvalitní osobní dopravu, rozšiřující se služby, poučený personál, vylepšený vozový park, čistotu prostředí. Chtěli, aby se lidé cestující pravidelně vlakem cítili sebevědoměji, měli pocit, že využitím vlakové dopravy dělají ve svém životě správné rozhodnutí.

"Celá kampaň není spojena s konkrétní dopravní firmou. Snaží se atraktivní a zábavnou formou přiblížit cestování vlakem jako součást nekonvenčního životního stylu 21. století a zároveň symbol sociální prestiže," říká Richard Stiebitz.

www.jezdimevlakem.cz

Ateliér Grafického designu VOŠ Michael

PR článek

 

26.08.2013

Public interest neboli Veřejný zájem

V rámci projektu Public Interest dostali studenti školy Michael možnost vyjádřit svůj názor či postoj k nejrůznějším ožehavým a sporným tématům, které se týkají života současné společnosti. 

print media

public relations

Konkrétní výběr byl zcela na uvážení studentů, které zaujalo široké spektrum témat jako např. škodlivost kouření, ochrana přírody a zdraví, násilí na dětech, mezinárodní terorismus, ale třeba i propagace zdravého životního stylu. Studenti prokázali, že jim současné společenské problémy nejsou lhostejné, a že je dokáží ztvárnit často velmi nekonvenčním a kreativním způsobem.